وضعیت تحصیلی

  • اکنون 2005

    دانشگاه فردوسی, فارغ التحصیل مدیریت

  • 2005 2004

    دکتری

    دانشگاه شریف, فارغ التحصیل مدیریت

  • 2004 2001

    کمک استاد

    داشنگاه امیر کبیر, مدیریت ..

  • 2001 1999

    مربی

    دانشگاه شهید بهشتی,فارغ التحیل

تحصیلات و تدریس

  • Ph.D. 1995

    دکتری ...

    داشنگاه بهشتی

  • M.B.A.1993

    مدیریت مالی

    دانشگاه کرمان

  • کارشناسی1989

    مدیریت امور مالی

    دانشگاه خراسان

افتخارات و دستاوردها

  • SCP 2014
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
    image
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • 2012-2013
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
    image
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • June 2011
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
    image
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • 2000 - 2003
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
    image
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد
  • 1999
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم
    image
    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

پرسنل آزمایشگاهی

علی حسینی

دانشجوی دکتری

+ Follow

رضا رضایی

دانشجوی دکتری

+ Follow

محمد محمدی

دانشجوی دکتری

+ Follow

Davide Doe

دستیار تحقیق

+ Follow

اکبر اکبری

کارمند تابستانی

+ Follow

رضا رضایی

دانشجوی دکتری

+ Follow

پرسنل آزمایشگاه بزرگ!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

پروژه های تحقیقاتی

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

  • image

    عنوان پروژه

    شرح بسیار کوتاهی از پروژه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, امیلی N. Garbinsky، کتلین D. Vohs
Conference Papersمجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2012، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paperمجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2012، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب Chapter John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paperمجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2012، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Conference Papersمجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2012، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و .
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paperمجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2012، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب Chapter John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا.
  • .لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paper مجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2010، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Conference Papers مجله روانشناسی مصرفی، جلد 22، شماره 2، آوریل 2011، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paper Journal of Consumer Psychology, Volume 22, Issue 2, April 2009, Pages 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

اثر سنجاقک: راه های سریع، موثر و قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
کتاب Chapter John Wiley & Sons | September 28, 2010 | ISBN-10: 0470614153
image

استراتژی های اثبات شده برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای راندن تغییرات اجتماعی

بسیاری از کتاب ها مکانیک استفاده از فیس بوک، توییتر و یوتیوب را در کسب و کار رقابت می آموزند. اما هیچ کتابی در مورد چگونگی استفاده از قدرت باور نکردنی رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف وجود ندارد. Lorem ipsum dolor sit amet، ادیسون elite، sede انجام eiusmod tempor incididunt ut labor et dolore magna aliqua. ویتامین و ویتامین، ویتامین و مواد معدنی، در صورت تمایل به خرید و فروش کالای مورد نظر خود اقدام نمایید. در غیر اینصورت، متقاضیان متقاضی می توانند در صورت عدم رعایت مقررات، متولد شوند.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده ا
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون.

تحسین تحسین برندها: گرما، شایستگی و فرود در "ربع طلایی"

علی احمدی, Emily N. Garbinsky, Kathleen D. Vohs
Journal Paper مجله روانشناسی مصرف کننده، جلد 22، شماره 2، آوریل 2008، صفحات 191-194

خلاصه

اگر چه مقدار قابل توجهی از تحقیقات، ساختارهای گرما و شایستگی را مورد بررسی قرار داده اند، اما کمتر بررسی شده است که چگونه این سازه ها توسعه می یابند و چه مزایایی ممکن است زمانی که گرما و شایستگی رشد می کنند، افزایش یابد. با این حال عواقب مثبت، هر دو عاطفی و رفتاری وجود دارد، که احتمالا رخ می دهد زمانی که مارک ها ادراکات هر دو را حفظ می کنند. در این مقاله، ما روشن می کنیم که چه زمانی و چگونه گرما و شایستگی به طور مشترک در مارک ها ترویج می شود، و چرا این اعتبارات مهم است.

در حال تدریس

  • اکنون 1995

    اندودنتیکس پیش دارویی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • اکنون 2003

    SELC 8160 مولد اندودنتیکس انتخابی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • اکنون 2010

    اندودنتیکس برنامه داروسازی فارغ التحصیل

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

تاریخچه تدریس

  • 1997 1995

    اندودنتیکس پیش دارویی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • 2005 2003

    SELC 8160 مولد اندودنتیکس انتخابی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • 2011 2010

    اندودنتیکس برنامه داروسازی فارغ التحصیل

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • 2011 2010

    اندودنتیکس برنامه داروسازی فارغ التحصیل

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

  • 2011 2010

    اندودنتیکس برنامه داروسازی فارغ التحصیل

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای

محل کار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلک

من هر روز از ساعت 7 صبح تا 10:00 صبح در دفترم هستم، اما ممکن است یک مکالمه برای تصحیح یک قرار ملاقات در نظر بگیرید.

محل کار

شما می توانید در کار من واقع در دانشگاه استنفورد پیدا کنید لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلک

من هر روز از ساعت 7 صبح تا 10:00 صبح در دفترم هستم، اما ممکن است یک مکالمه برای تصحیح یک قرار ملاقات در نظر بگیرید.

آزمایشگاه

شما می توانید در کار من واقع در دانشگاه استنفورد پیدا کنید لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلک

من هر روز از ساعت 7 صبح تا 10:00 صبح در دفترم هستم، اما ممکن است یک مکالمه برای تصحیح یک قرار ملاقات در نظر بگیرید.